بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دل امیر قلعه نویی بزرگتر از این حرفهاست / هنوز قلعه نویی را نشناختید!

بعضی ازهواداران استقلال اخراج دوبازیکن امیرحسین صادقی وفرزاد حاتمی توسط امیر قلعه نویی را خیلی جدی گرفتند!
ظاهرا تدابیر وترفندی که امیر قلعه نویی برای کم کردن حاشیه ها و پس لرزه های بعد از بازی با سپاهان زده را قطعی انگاشته اند!نه عزیزان هرچند فرزاد حاتمی باید مقداری متنبه شود و برای دو بازی آخر استقلال بیشتر از قبل از جان مایه بگذارد و سعی و تلاش کند.
منتهی امیر قلعه نویی با علم به اینکه امیر حسین صادقی در بازی آینده استقلال مقابل الریان قطر دو کارته می باشد و نیز بازی حساس با فولاد خوزستان را نیز به علت سه کارته بودن محروم است،تصمیم گرفته این بار ذهن و افکار عمومی را به اخراج و حواشی این تصمیم خودش منحرف کند تا تیمش در آرامش بیشتری این چند روز را سپری کند.
بعضی از هواداران هنوزبا بعضی از فوت های آخر کوزه گری امیر خان اطلاعاتی ندارند و همانند خیلی های دیگر فکرشان را معطوف به  تصمیمات اخیر قلعه نویی کرده اند!
مثال:حنیف عمران زاده با آن حرکت زشت و ناپسندی که در بازی با العین امارات انجام داد و حاضر به تعویض شدن نشد را با توجه به یک جلسه محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی داشت از استقلال اخراج کرد و سپس ....
امیر قلعه نویی ذات بازیکنانش را به خوبی می شناسد و بعضی وقتها مثل مهدی کیانی در تراکتورسازی تبریز را یک نیم فصل بیرون می گذارد و بعضی وقتها مثل حنیف عمران زاده مورد عفو قرار میدهد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 1 / 1392برچسب:مبارزه با بازیکن سالاری,امیر قلعه نویی,امیر حسین صادقی,فرزاد حاتمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com